äntligen fredag

hej allihopa!

idag började dagen med att jag försov mig lite, så jag hann liksom inte med bussen, men som tur var skjutsade mamma och pappa mig till skolan.
första lektionen var svenska, då satt jag med becka mickis sara enzo och karin i grupprummet och vi skrev noveller. träffade alex i skolan också, som vi träffade förra helgen. han skulle tydligen till uppsala ikväll, så jag kunde inte hämta min halsduk då heller.
efter svenskan vare idrott, och de va typ kul. vi skulle först fylla i nån lapp om massa frågor om idrott, och sen körde vi krysskung, eller vafan de hette. de va iaf kul.
sen hade vi biologi. då fick vi labba. vi skulle typ blunda och hålla för näsan, och sen smaka på oboy, socker, salt och kanel, och gissa vad de va.
lunch vare sen, då åt vi rester, ris och kyckling m. curry.
sen hade vi bara so, och då satt jag med marcus micke christoffer och jonte. och dendär praktikanten typ snackade hela lektionen, så de va chill.
och jag är bättre än fille på att, ja typ göra nåt med handen. asså inte nåt, utan ni vet sådär, typ som att man slår high five och sen tar tag i handen.
typ som grabsen gör när dom säger; shuuuuuue bruschan, eller nåt. haha, jag va iaf grym.
sen snackade jag och marcus om vår framtid också, tillsammans. haha nej skoja, men asså, ja om vår framtid, vad vi skulle jobba som och sånt shit.
sen vare slut, och jag tiggde hemskjutsning av boysen, men nejnej, de gick tydligen inte för sig när jag inte hade nån hjälm. menmen, jag kom ju iaf hem.
har bara chillat, käkat mellis och sånt.
imorn ska jag kolla ny mobil typ. och de låter ju liksom på mamma som att jag får en, för hon bah: ja men då får man ju kolla om de finns, och om den inte gör de så får man bestämma sig om man vill ha en annan eller vänta.
liksom, yes, jag vill ju ha en ny, och jag ska få en ny för att jag ska kunna skaffa comviq, så liksom, jag kanske har comviq typ imorn.
pussar


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH sådär med handen!? ;D du är ju skööön baby!

haha uhlalaa darling, du o alla boys liks..och du o marcus<333

2008-10-30 @ 17:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0