carolines onsdag

sitter just nu här och spelar sanning och konka med filip på msn. haha, de är fett kul.
skoldagen idag var normal typ. vi bakade musigt bröd på hemkunskapen, och jag micke och jonte hade lite mjölkrig (a) haha, fett kul. fast läraren blev typ sur. sen hade vi kort engelska. då gick vi bah igenom  domdär frågorna från nutidsorienteringen igår. [haha jusste, igår innan vi började med den, så sa lennart att den som vann vann en resa till stockholm. så marcus bah: va får man göra där då? jag bah: orientera. alla bah: vah? seriöst? hahahah, ja bah; nej skoja, jag har ingen aning, fett kul :) ]sen hade vi lunch, men vi pallade inte käka, så vi åt bröd istället, som vi hade kvar från hemkunskapen, och sen snackade vi bara. och tog sönder mina ballerina. rip.
och sen va jag med killarna och spelade vägg, haha dom sköt nån liten boll mot väggen, och vill ni veta, jag va grym. jag kom till final med micke, liksom jag va bättre än marcus christoffer och jonte. haha, och de va första gången för mig.
jag är stolt.
sen hade vi matteprov, och jag kunde typ ignenting, så jag fick damp, asså damp, och vart sur på allting sen. så på gympan hade jag damp när jag skulle byta om, för jag började blöda på foten, och typ min väska välte, och de fanns inge papper på toaletten och ååh, och sen typ på allt. haha.
sen gjorde jonte illa sig, stackarn, och de blödde typ mkt, och de såg fett äckligt ut. uschabuscha.
sen när typ alla hade gått, så hade jag micke fille och christoffer springtävling. jag förlorade först mot fille, för han är fett snabbb och har låååånga ben, och sen mot micke, för han är också fett snabb och har låånga ben, och jag var trött (a) och sen vann jag typ över christoffer, för han tjuvstartade, och jag kom typ samtidigt som han. och sen körde vi igen, och då va jag fett trött, så då vann han. haha, men jag kände mig grym ändå, förutom att jag bröt handen när jag flög in i väggen.
iaf, jag åkte hem sen, och käkade och bytte om, och sen direkt till ishuset. träningen var kul, och det gick rätt bra. och jag garvade fett mkt. haha, älskar er.
men sen fick jag skjuts hem, och åkte hem och käkade och sånt.
snart ska jag göra en framsida till min so-inlämning, som skulle vart inne i fredags. haha, typiskt mig (a).
men aja, nu blev det ett väldans långt inlägg, vi får väl se om ni orkat läsa allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0