carolines torsdag

idag va det en vanlig torsdag! vi snackade som vanligt på livskunskapen, och efter de hade vi bild. där snackade vi mest, så de va okej. sen hade jag so, och då satt vi mest och läste i ett annat klassrum, asså jag johanna christoffer marcus och micke. haha, och jag målade läppglans på micke, han blev fett fin. vi hade så kul. och jusste, hon dendär praktikanten vi har, hade med sig massa judiska grejer, typ såndär ful liten mössa ni vet, och peter, vår lärare va som värsta barnet och bah provade allt, helt seriös. hahahaha jag dog.
iaf, sen hade vi lunch, hamburgare, fett gott. efter de vare fysikprov, som inte gick sådär väldans bra för mig. menmen, sen hade vi spanska, fick sluta typ 25 minuter tidigare, thats najs. a och där jobbade vi inte så jättemkt.
så, thats all för nu, kyss

Kommentarer
Postat av: sofaaajaaaa

babe, du glömde visst berätta en sjukt skojsig grej från idag.. Synd :/ Fast jag vet ju redan det sååååååååååååå :D:D!!

älskdig<33333333333333333333

2008-10-16 @ 17:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0