chillerill

jag dricker te och käkar äppla. yummie. jag har inte gjort min framsida till so:n ännu, så, det blir väl de jag gör snart. och så ska jag välja kläder tills imorn också. jag pressar typ min låt på pea CMLN@ för jag typ älskar den.
jag saknar sofia mest! nu ska jag skriva KALLA KRIGET på ett vitt papper, och sen är typ min framsida klar. haha, liksom, pallar inte göra fett noggrant och shit, för han blir ju bah arg om man har massa krullidutter och färger på, eftersom det är krig vi har skrivit om. liksom hallå, och?
han sa de till sara förut, hon hade gjort fett fint och färgglatt och han bah: lite väl mkt färger för att vara krig vah?
man bah eeeh okej?
men nej, nu ska jag spela sanning och konka med filip igen, kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0