comviq babes

halloj!
igår va jag och köpte ny mobil, så nu har jag comviq, 0707616152, mitt nya nummer, smsa!
sen träffade jag fia på heron, så gick vi på bio. high school musical tre, den va faktiskt rätt bra. fast vi kollar ju mest för zac (a) sen käkade vi på pizza hut. mammsen kom och hämtade oss, och hemma ringde vi runt lite. sen skulle vi typ ut me viking och ånäs, men hittade inte dom, så mötte vi alex och dom i kassmyra, men där vare fett tråk, så ja ringde nitroz, och han va med phille och jonas, så vi träffade dom. sen va vi hemma hos nitroz och de, sen drog vi typ hem vid halv tolv.
idag sov vi till kvart i ett, eller egentligen bah kvart i tolv, eftersom man ställde bak klockan inatt.
så vi låg kvar och drog oss lite, sen gick vi upp, käkade frukost, och jag hoppade in i duschen. vi fixade oss, och sen åkte vi hem till mormor, med mamma och syster. där checkade vi lite grejer och så, och sen vidare till kyrkogården. där mötte vi moster, la blommor och de, och sen åkte jag och fia tyvärr åt varsitt håll.
nu chillar jag bara här, och sen kanske jag träffar johanna, typ efter middagen eller nåt. hon kom ju hem från skåne idag.
kyssar

Kommentarer
Postat av: Mickis

Var HSM bra? jag vill oxå se den<3

2008-10-29 @ 02:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0