det tar aldrig slut

asså fan va vi hade det bäst! de va så jävla kul. tänker inte skriva värsta detaljer här, för jag vet inte vilka som läser min blogg och så, men de va bäst.
vi taggade till filmkedjan och ica när jag och mickis hade kommit till johanna, och köpte massa cola. vi va ute ett tag, och sen drog vi hem och kolla film, sen drog vi ut igen, typ vid halv tolv, och hade skitkul. vi satt vid busshållsplatsen, sen drog vi längre in i uttran. sen började vi typ dansa så jävla fult och vi hade skitkul, sen börja jag typ störtböla, över massa killar, och mickis me. haha, johanna försökte trösta oss, men de gick inte.
sen va vi sjukt kissnödiga, så vi blev typ glada, och sen typ kissade vi. haha, jag kan säga att jag och mickis hade inte mkt kläder på oss då.
sen drog vi till statoil, de enda som va öppet, och köpte cola och macka. vi va fett hungriga. sen typ gick vi mot hemåt, och när vi va rätt nära va de typ värsta mannen i skogen, och sen typ förföljde han oss. vi va fett rädda, och ringde till massor för att snacka, men typ alla sov. sen äntligen svarade oskar, haha stackaren, jag glömde ju att han skulle till skolan idag, så han sov ju såklart, och va skittrött. flåt (a). men aa, sen kom vi ändå hem, helskinnade som tur va, och vi bäddade ner oss, och försökte va tysta. vi typ somnade rätt fort, och vi sov typ aslänge imorse. sjukt skönt. sen käkade vi frukost framför film, och sen poppade massa popcorn. massa mys. tyvärr glömde vi kamerorna hemma, så bilder blev det dåligt med.
senare, efter middagen ska jag dra till kusin, och sova där. imorn blire jobb, sen hem till mig, sen på söndag jobb igen.
jag är skiiittrött nu, men ska typ hoppa in i duschen. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0