fuck alla

hola! idag började dagen med musik, thats pretty fun, men vi fick typ bah jobba i nåt häfte med massa musikfrågor om typ 40-talets musik, fett boring. sen hade vi spanska, de funkade väl, eftersom vi även där jobbade i nåt häfte som inte va så svårt. sen hade vi matte, och jobbade med brobel-jobbet. de va skojs, satt bah och kollade på sjukt snygga lägenheter på östermalm, kungsholmen och danderyd. jag vill flytta! sen vare lunch, och de va krig, och då menar jag verkligen KRIG om dom sista chickenbitsen, och vi är ju nior, så vi trängde oss före både åttor och sjuor och tog chickenbits, liksom hallå, de andra va ju nån äcklig fiskgrejsimojs.
sen hade vi so, och där dog jag lite faktiskt, för det va sååå kul. vi kollade på en film, så vare världens fulaste kille som satt och snackade om judendomen, och att han älskade sin religon och shit, och sen fick man se när dom firade hanukka, och typ läste värsta fula böner och allt. hahha, jag lovar, jag dog!
sen hade vi teknik, och jag dampade loss på killarna. för först tog christoffer min penna, och kunde inte säga vart den va, och störd som han är tyckte han de va skitkul men inte jag. sen fick jag den aldrig, och då höll dom på att kasta mina papper och böcker och shit på golvet, och jag skrek på dom. sen typ pallade jag inte bry mig, för jag hatar dom, och dom tyckte de va fett kul, så började enzo riva sönder mitt häfte, och typ skriva carro <3 filip i. och jag som trodde att han hade blivit lite normal, men tydligen inte. fuck alla killar! speciellt christoffer asså, jag hälsade honom att han va störd och borde börja särklass asså. de är sant.
aja, sen hade vi biologi, men läraren är sick, så vi fick ha lelle, och typ jobba med vad vi ville, men jag gick runt som värsta psyko i klassrummet, med min sjal över huvudet och typ ritade på tavlan. haha, jag va sur! och christoffer fortsatte bara göra det värre. jag ville inte snacka med honom. han suger!
men jaja, idag blev det pancakes här hemma, älskar. så, thats made my day typ. tihi. fett najs med inge plugg idag, eller, kanske lite fysik, annars pluggar jag det imorn. nu ska jag nog chilla, eller duscha tror jag.
pappsen drar till gotland idag, med mickis pappa. kyssar

Kommentarer
Postat av: kusin

HAHHA jag döööör xD värsta offret du är i din klass!!!! Men vad hände liksom!? Igår låg du o myste med alla grabbs o idag hatar du alla^^... ÄLSK<3

2008-10-14 @ 18:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0