hej ishus

halloj! idag va det helt okej i skolan, nästan lite kul asså. haha nej men, vissa lektioner va kul. nästan alla typ jue. aa, fast på hemkunskapen hade vi prov, och de va mindre kul, men vi gjorde scones också, och kräm. yummie. jag va med sara, yees. sen hade vi engelska, jag dog lite av garv där ett tag, för vi lyssnade på en text om en tant som hade en katt och lalala, sen skulle vi disskutera frågor typ, och så va en att varför de finns regler om att man inte får ha djur i höghus. och så sara till mig typ tyst, bah: dom kanske stinker, så börja hon sjunga smelly cat, från vänner. hahahhaha, fan va kul. sen vare lunch men vi käkade bara våra scones som hade blivit över, och satt och snackade och sånt. sen hade vi matte, och vi garvade åt fille, hahah. och sen hade vi gympa, och de va kul. killarna typ... låtsades att värsta, "kudden" va en människa och visade hur dom skulle göra om dom skulle slå ner den. hahaha, jag kommer ha träningsvärk i magen asså. sen körde vi laserball, de va skojs.
men snart ska jag tagga till ishuset och ha konståkning, äntligen. har saknat de.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0