hela veckan kvar

shuuuuue!
idag började vi halv nio, liiite sovmorgon blire iaf. vi hade matte då, och de va rätt chill asså. sen hade vi teknik, och jag och marcus snackade bah om vårt arbete, och sen typ hockey, dans, bantning och ja, typ de. haha. sen hade vi engelska, och då gick vi bara igenom provet. jag fick mvg! fett najs.
sen hade vi lunch, kyckling m curry och ris. yummie.
sen hade vi svenska, skrev noveller på super g. de va mys där. satt i soffan idag igen (a) m johanna filip micke och anna.
skrev rätt mkt idag, och lyssnade music. och micke och fille tog min tele och typ ringde till massa folk, typ kalle och alex och shit. sen spelade filip gitarr, så söt (a) asså han har typ fett bra röst också.
ååh, jag dog när han spela im yours, och wherever you will go. haha, jag sjöng (a)
aja, sen slutade vi.
snart ska jag plugga spanska, prov imorn jue, kommer få ig. kan ingenting typ. så ja, plugga nästa asså.
kyssar

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg fan va gulligt att han spela den jue, och sjöng! älskdig<3

2008-10-20 @ 17:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0