helgen blev typ bäst

jag lever! har inte uppdaterat på länge, men jag lever.
helgen blev typ bäst. i fredags åkte jag ju till kusin, hon hämtade mig med moppen i skogås, och vi åkte hem till henne och myste, käkade ben&jerrys, och spanade in snyggingarna i pirates.
sen sov vi typ.
på lördagen va de upp tidigt, och åka till jobbet. vi missade bussarna, så vi kom lite försent.
iaf, vi jobbade till typ 6, sen drog vi hem och käkade och duschade. och sen drog vi till kassmyra. på vägen träffade vi nitroz och hans kompisar. vi gick med dom, för dom skulle också till kassmyra.
jag och fia letade upp enzo, och sen skulle dom två snacka, så jag va med nitroz, och hans två kompisar kevin och alex. dom va fett kul.
sen hängde jag och fia me dom tre hem till alex, och där vare fett kul. och kevin ritade fett snygga tekningen till mig, men jag glömde den hos alex, och min halsduk glömde jag också. haha uupsii.
aja sen gick vi ut lite, och sen drog alex in, och vi andra gick hem till kevin. där hade vi skoj, körde bland annat klädpoker. hahahaha, fattar inte hur jag kunde. jag hade inte ens druckit. fett pinsamt, men de va kul.
aja, sen drog jag och fia hem vid typ kvart över tolv, och sen sov vi.
idag gick vi upp vid 8, och vi skulle dra 20 över.
aja vi taggade till jobbet, käkade frulle där, och fixade till ett barnkalas. fia drog hem vid 1, för hon mådde inte bra, och jag drog vid halv 4 för jag skulle dansa. de va kul, och gick bra. sen skulle ja hem, men tågen va inställda och försenade och shit, så kom hem senare än förväntat. men jaja, snart ska jag plugga spanska. har prov på tisdag.
ha de najs, kyss.



(mys hos alex, jag&kevin)


(hahaha kevin, fett söt)


Kommentarer
Postat av: kusin

haha oouuuf vem e fotograf(a)!?!? jag såklart :D tihi ni va ju fett sötnosiga!

älskar dig carro<333333

2008-10-19 @ 22:42:20
URL: http://sofialindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0