höstlovet!

hej allihopa!
long time ago asså. än så länge har höstlovet vart fett najs.
i måndags jobbade jag, kanske inte så kul dah men iaf.
i tisdags åkte jag och fia till stan, och jag shoppade upp hela min lön, 1750 spänn. uuppsi. men jaja, de va najs grejs.
sen mötte vi mormor vid fem, och gick med henne till söder och kollade en lägenhet, asmysig, men hon ville tydligen inte ha den, för man va typ tvungen att flytta in på lördag, och hon drar typ till spain snart. men jaja.
sen följde ja och fia med henne hem, och vi handlade mat, pommes och kyckling, så käkade vi. sen visade vi allt vi hade köpt, och sen mös vi framför dirty dancing. asbra film.
sen bäddade vi bäddsoffan, och typ gjorde oss klara, och ja och fia gick och la oss, och snackade längelänge.
sen somnade vi.
vi blev väckta vid elva typ av angelica och mormor efter att mormors hemtelefon hade ringt typ 77 gånger och väckt mig varje minut. seriöst, världens hemskaste signal, och den ringde heeeela tiden.
aja, vi käkade frulle, och sen la jag och fia oss i sängen igen, och klagade på våra liv.
sen drog mormor iväg, och vi gick upp och fixade oss. sen drog ja och fia ner till donken och köpte upp mat till oss, som vi käkade sen.
sen drog anne, och ja och fia satte på högsta volym på tv, och kollade mtv. efter ett tag drog vi till henne, käkade donken där också (a) och sen stannade vi där hela kvällen och jag sov över där. och jusste, vi har ju värsta avtalet, att vi inte får käka onyttigt fram till jul, utom popcorn och glass på helgerna, och bullar och shit när någon fyller år.
så igår, när vi gick ut med tarzan, hennes hund, dog vi nästan för att vi va så sugna på negerbollar. och så bah kom fia på att tarzan fyllde ett halvår dagen innan, så vi blev så jävla glada, och bah skrek och hoppade och jag vet inte vad. haha ja svär, vi blev fett happy. så när vi kom hem bakade vi massa negerbollar, och värmde bullar från frysen, och tjockade oss framför mean girls. kan de bli bättre eller? nej.
imorse vaknade vi vid tio för att tarzan kom in och hoppade på oss, så låg vi och snacka lite. sen käkade vi frukost, loops med mjölk, och sen en varsin negerboll. vi firade lite idag me (a) eller, idag firade vi mattias som har fyllt år faktiskt :)<3
menmen, sen satt vi vid datan, och sen fixade jag mig och drog hem.
ikväll, ska jag och johanna på bio. mamma mia på sergel klockan 18:30. naaaajs.
men nu ska jag typ, kanske reservera ticets och shit. kyssar

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah fyfan va nice alllt är med diig<33333



buuhuuu :(¨jag ville se mamma mia med dig sweeetiieee

älskdig<333333333333333

2008-10-30 @ 17:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0