jag älskar adam

tjena babes! snaaart ska jag hoppa in i duschen, och sen ska jag chilla framför dator, och kolla en film jag har laddat ner. ja, och nu säger johanna att hon kan bjuda mig på bio, men nej liksom nej. varför ska hon göra de? hon är så söt hon, men nej, de vill jag inte.
och jusste, måste berätta en kul sak som hände i skolan, haha, jag skulle gå ut ur klassrummet, alla hade redan dragit utom jag och johanna, som snackade med peter vad vi hade fått för betyg, och så hade redan massa sjuor satt sig i klassrummet. och sen när jag skulle ut därifrån, så bah kom de en kille, fett lång, aa, karins lillebror, och jag blev fett rädd, så jag bah skrek fett sajk typ; woooooooohhaaaaaaah som värsta dinosaurie. hahahahha de va fett kul, och han måste trott att jag va knäpp. men nu ska jag nog duscha. kyss babes


(favorit föralltid asså<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0