jag älskar dig mest


(haha gissa om vi hade planerat klädvalet?&sorry för att jag ser mobbad ut)
sofia,bästevän, kusin, soulmate, allt vad man nu kan kalla dig.
jag tänker inte skriva något fett långt här nu, för de kommer ändå inte hjälpa dig
eller någonannan att förstå, hur mkt jag älskar dig. du har och kommer alltid att
vara min allra bästa vän. no mather what. jag saknar dig hela tiden när vi inte
är tillsammans. jag älskar dig mest, och jag vill att du aldrig glömmer det.
jag kommer alltid ställa upp för dig, och alltid finnas där om du vill snacka
och sånt. för de är de bästisar är till för, right?! och du är precis som en bästis
ska vara, du har alltid funnits här för mig, aldrig svikit eller dissat. du är bäst.
vi har gjort alltid tillsammans typ. och alla minnen är oslagbara. minnen
för livet liksom. jag lovar. aldrig att jag kommer glömma allt jag gjort med dig.
det är för betydelsefullt. och jag tänker aldrig släppa taget om dig, du är
för betydelsefull för de. du är underbar. du är guld värd, och lite till.
jag vill bara att du ska veta de. du är mitt allt gumman. jag älskar dig§


Kommentarer
Postat av: sofia

Caroline älskling§ Hoppas du förstår att jag älskar dig minst lika mycket tillbaka! Du är min livsglädje gumman<333 Jag saknar dig!!

2008-10-12 @ 17:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0