jag är ju bara 15 år, typ!

idag var vi i tumba gymnasium och checkade läget. jag spanade in finek, och där skulle vi typ lösa nån uppgift och shit, pallar inte förklara vad de handlade om men aa, syster va där jue.
där va vi typ klara vid elva, så vi drog till tumba. bussen blev typ full, så jag och johanna väntade. vi gick och köpte candy (a) sen missade vi nästa buss också, så vi fick vänta ännu en halvtimme. så vi missade lunchen, och kom lite försent till so:n.
jag blev utslängd sen för att jag garvade åt filip. de va ju inte mitt fel. men aja, sen fick jag komma in igen senare, och ja då hade jag missat massa jue, och fattade ingenting dom sista minuterna.
sen slutade vi, och jag johanna och mickis åkte till tumba och lämnade pengarna till alex, sen mötte vi issa, och sen drog mickis och issa till stan, och jag och johanna hem. ikväll ska jag bara chilla tror jag, och imorn ska vi typ tälta på johannas tomt. haha, fett kul. vi kommer ju knappast sova liksom. nu ska jag typ käka nåt, sen ska jag fortsätta städa mitt rum. pussen

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHA carro du är verkligen lärarnas favorit vaaah? :D<333333333

2008-10-10 @ 16:53:48
URL: http://sofialindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0