jag dog!

asså det hände väääääääärldens äckligaste sak idag. asså jag dog, jag lovar. jag började nästan gråta. jag va liksom fett seriöst, värsta allvarlig.
iaf, på gympan, så när jonte hade gjort illa sig så satt jag brevid han på golvet, och så reste jag mig upp sen, så satte jag min hand på plinten, så bah stog A därpå, en kille i min klass. fett äcklig är han. men aa, så bah typ ställde han sig på min hand, och jag bah, ryckte bort den, snabbt som fan, och bah: omg, omg, omg, johanna, kom med mig.
hon bah: vadå? vad har hänt.
jag bah: kom me mig johanna.
och gick till toaletten.
hon bah: vadå? vad hände?
jag börja typ garva och typ nästan gråta samtidigt, eller inte riktigt, men jag ville.
jag bah: A stog på min hand. omg omg omg
johanna typ dog av garv, och sara och mickis me som hade kommit. och sen börja dom babbla om att tänk om han har vårtor och skit. asså jag dog.
och sen började jag torka mig på dom, för att retas, efter att ha typ tvättat min hand i år och dar.
asså seriöst, jag dog. de va allvarligt riktigt jävla äckligt.
kyss och hej

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA JAG DOOOOOOOOOOOOOOOG fan jag kunde inte sluta garva xDxD HAHAHAHAHAH du såg typ sjukt rädd ut å ba kolla på mig me värsta ögon som ba "HJÄLP MIG VA SKA JAG GÖRA JAG SPYR!!!!!!" å jag ba dooog xD HAHAHAHAHA

2008-10-09 @ 20:44:18
URL: http://jfranzen.blogg.se/
Postat av: karin

men snacka om att överdriva. han är en människa, inte en jävla sjukdom.

hoppas han inte märkte hur ni höll på.

2008-10-10 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0