jag har typ damp

hejs!
idag hade vi musik första lektionen, och jag dog av garv. vi hade nån såndär praktikant typ, och vi gjorde värsta musikövningarna och typ gjorde värsta ljud. och sen sjöng vi en "låt" i typ 7 år, samma sak hela tiden, typ bellemamma eller nåt. så jävla fult, hahaha, men fett kul.
sen hade vi spanskaprov, och jag tror det gick rätt bra ändå. gjorde iaf allt. men vi får se.
och jag fick vg på både biologi och fysikprovet, och mvg på engelskan.
sen hade vi matte, och då skrev jag om mitt liv när jag är trettio. jag kommer leva lyx säger jag bara. haha, ni som känner mig kan nog redan förutspå hur de kommer vara typ.
aja, sen vare lunch, fisk, eller korv med bröd. haha, va tror ni man väljer?
sen hade vi so, och då fick jag damp, typ, på riktigt. antingen är mensen påväg, eller så är jag bara allmänt trött på killarna i min klass. men jaja.
sen vare teknik, och de va typ chill.
när jag kom hem så gjorde jag smoothie och sen somnade jag i soffan.
next week äre lov, fyfan va najs. sooooooova asså.
imorn ska vi baka bullar på hemkunskapen, och jag har ju blivit nyttig nu, och får inte käka sånt alls, utom på födelsedagar, så ja, jag kommer dö. men jag har lovat både mig och fia att inte äta, så då ska jag inte äta. men de kommer lukta sååå gott. men, jag klarar det. haha, jag ska klara det.
kyss

Kommentarer
Postat av: sofia

hahah, carro VI kommer leva lyxliv som faaaan :D

och VI ska sova på höstlovet!! först hos dig o sen hos mig o sen hos dig o lalala :D right!?

älskar dig<33



haha fett gullig bild på jonte, han passar perfekt med dig!!<33

2008-10-21 @ 21:51:59
URL: http://sofialindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0