jag pluggar för sent!

jag pluggar inte direkt, asså skriver bara rent. men ändå, de är jobbigt, och jag får skrivkramp, och jag har massor kvar, och jag kollar på tv samtidigt. fun with dick and jane! haha älskar den. typ.
men iaf, jag ska typ stänga av datan iaf, så kanske det går lite bättre. får väl hoppas det. men jag måste bli klar, för det är min so-inlämning, som egentligen skulle vart inne i fredags. tihi, dåligt gjort caroline!
imorn taggar jag och johanna till stan after school. vi ska köpa ben&jerrys. yummie. fast asså, de är ju inte därför vi åker till stan om ni trodde de. haha nejnej, dit åker vi för att.... jag vet inte. jag tror johanna skulle köpa nåt. haha, hoppas det inte regnar bara. uschabuscha.
men ja, nu måste jag fortsätta skriva rent, och sen ska jag typ sova. eller kanske kolla kläder tills imorn först, om jag orkar. men whatever, jag bara skriver, sov gott babes!



 johanna&jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0