jag ser inget!

jag var precis ute med johanna sötnos. vi typ va lite i tumba och vid björkhaga och sånt och ja, hade lite skojs. snackade liiite med alex i telen, och vi garvad ihjäl oss. sen kom typ han babak wille och amanda, dom skulle typ lämna amanda. haha iaf, så babak bah fråga om jag va full, om jag inte kände av nånting, jag bah: nej. han bah: ingenting, ja bah: jo, jag ser ingenting *kollar i kors med ögonen* hahahaha, fan va bäst jag va. tihi.
sen senare drog vi hem, och mötte phille och dom på vägen, som skulle röka hasch, med några judar. hahahah, ja bah: judar?! men aja, vi fick skjuts hem, thats najs, men nu ska jag nog kolla film. kyyyyyyyyyyssar


(jag&johanna<333)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0