KUSIN SKRIVER

hejsan alla sötnosar som läser carros blogg :D! tänkte bah berätta hur sjukt mycket jag älskar caroline nylén! Hon är den absolut bästa männsikan som någonsin kommer leva på denna jord! jag älskar henne av hela mitt hjärta. det kan ingen ändra på! hon är det värdefullaste o mest betydelsefulla för mig och ingen får va dum mot henne, aldrig, för då typ dampar jag på dom o det vill man liksom inte att det ska hända. VIKING & ENZO, KOM IHÅG DET!!  just nu står baby i min dusch o jag saknar henne redan! vill att hon ska finnas vid min sida 24! men tyvärr så bor jag i fucking haninge o hon i tumba så det är typ omöjligt :( jag tänker typ tvinga mina föräldrar att flytta till tumba snart. okej, inte för att tumba e värsta kuliga stället men...om carro är där så blir det liksom ändå drömmarnas land. sådeså :D!
caroline, du är min soulmate och jag kommer finnas här för dig no matter what! KÄRLEK PÅ DIG MIN ÄLSKLING<333

SÖTNOSEN PÅ BILD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0