minus celcius

hahahahahahhahhahahhahahahahahahhahaha, ni skulle hört igår, när jag och fia skulle hem från jobbet. vi satt på perongen i solna, och lyssnade på musik. så skulle jag säga en sak om miley cyrus, så ja bah:
jag: du vet miley cyrus?!
fia: minus celcius
hahahhahaha asså ingen fattar säkert nånting, men vi dog av garv. jag vågade inte titta, men jag slår vad om att alla på perongen tittade på oss. asså de va sjukt roligt, jag lovar.
ahahhaahaha jag skrattar liksom nu när jag tänker på det.
jag älskar dig sofia!<3

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHHAHAHHHAHHAHHAHHAHHHAHAHHAHHAHHAHAHAH omg va jag garavar! Det var sjukt kul xD jag låg nästan ner på perrongen fan!! Hahha men carro jag tror typ inte att nån fattar det roliga!? HaHAH förrutom mig för ja typ garvar ihjäl mig!<33333333333

2008-10-05 @ 21:20:42
URL: http://sofialindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0