mobbad

idag har jag jobbat, och dansat! sov ju hos kusin igår, och vi vaknade typ halv nio idag, och gick upp. käkade frukost och klädde på oss. men sen kunde moster skjutsa oss till jobbet, så, vi hade massa tid över. så vi snackade och satt vid datan lite och lalala. sen åkte vi, och de va fett lungt på jobbet. vi hade typ inte mkt att göra. moster och mormor kom och åt och fikade, så vi käkade lunch med dom. sen kom natta och isabelle också, med jarno och nånannan.
fia åkte hem vid halv tre, och jag åkte till dansen vid halv fyra. där va det skojs, men jag blev sjukt blöt på vägen dit, eftersom att de va fett dåligt väder. sen tog jag tåget hem med my, och hemma käkade jag bah middag och såntdär.
snart ska jag skriva rent min so-inlämning.
och jag hatar dendär bilden fia har lagt ut på mig, men jag lovade henne att inte ta bort den, men jag kan försäkra er om att den är gammal.
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0