najsigaste dagen

hej! idag va skoldagen som vanlig, fast efter lunch kom sofia till vår skola<3. haha, det va roligt. efter skolan åkte jag johanna och fia till stan, och johanna handlade ett par vantar, och vi köpte ben&jerrys. sen gick vi runt lite och sen skulle vi hem. jag och johanna stannade i tumba ett tag, och sen åkte vi hem till mig och käkade. sen åkte vi till tullinge, och rönninge, och tumba. haha, vi mötte enzo också, som hade vart och spelat trummor, så vi snackade lite med han. sen tog vi varsin buss hem. jag ska typ duscha nu, och sen plugga lite biologi, och dricka te. haha, jag knarkar te. och ja, vi har uppsamlingsdag imorn, så jag ska göra biologiprovet jag inte har gjort, så jag måste plugga. uupsi, kommer få ig. jag suger. men ha det najs, pussar

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

älskliiiing, vill gå i din skola :O! skulle ha fett mycket roligare <3333333

2008-10-08 @ 19:00:25
URL: http://sofialindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0