orienteringen

hallå! orienteringen idag gick sämst. allvarligt, vi hittade tre kontroller på tre timmar. hahahahha vi suger så hårt. jag gick med sara och mickis, så jag hade iaf kul, ibland. träffade josef i skogen också, haha värsta skumt att vi möttes där, men de va skojs. och så träffade vi på massa äckliga djur också, och vi skrek massor. och skrattade såklart. och marcus hade fastnat i leran med fötterna, så han fick ta av sig dom, så både hans skor och vita strumpor va helt geggiga. haha hans strumpor va helt bruna, för han fortsatte utan skor. men ja, vi slutade vid tolv, så jag följde med mickis till tumba, där vi mötte johanna. sen åkte vi hem typ.
nu kom mamma hem, och vi ska till upplandsväsby till hudläkaren, och kolla mitt ärr. sen ska jag till stan, på dans.
men, nu måste jag typ åka. kyss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0