rosaholmen

hola amigos! idag var skolan typ kul, vi hade hemkunskap första timmen, och vi gjorde buffé, och jag och sara fick göra pancakes, och sen egen jordgubbssylt, och den blev soppa, men de blev fett gott ändå.
sen hade vi kort engelska, och snackade bah om att vi skulle göra film sen, och sen vare lunch. vi pallade inte käka, så vi chillade istället.
sen hade vi matte, typ okej, eftersom vi bara gick igenom provet, som jag dessutom bara fick g+ på, fett sug.
sen hade vi idrott, och jag spelade innebandy hela lektionen med marcus micke christoffer och kalle.
de va skojs, och jag gjorde massa mål, eller 3 typ. tihi, men jag kände mig bra. och marcus sa att jag va bra, så då måste jag vart bra. men aa, sen slutade vi och jag och johanna åkte en snabbis till tumba, efter att jag vart inne i killarnas omklädningsrum och hälsat på (a). i tumba prövade johanna klänningar, och sen fikade vi lite. sen drog jag hem, och så åkte jag mammsen och bror till rosaholmen. där köpte jag två par jeans, en vinterjacka och en liten väska.
och sen typ åkte vi hem, och jag har nyss käkat nu, kycklingsallad från pizzerian. yummie.
ska plugga lite fysik snart, vi har prov imorn, men jag fattar typ nothing.
imornkväll kommer bli bäst, kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0