skoldag

hallå! skrev inte igår när jag kom hem, för jag hade en väldans huvudvärk och va typ yr, så jag hoppade i säng typ direkt.
de va fett kul på hennes tävling, ååh hon är så duktig. jag är sjukt stolt babe!<3
imorse vaknade jag med värsta huvudvärken, men pallrade mig upp ändå, lite senare än vanligt.
när jag kom till skolan mådde jag illa också, men de gick över sen. första lektionen, livskunskap, städade vi bara våra skåp, och sen snackade jag bara med marcus och jonte.
efter de vare bild, och då skulle vi rita hus, och sen ska vi bygga dom. usch. jag hann bara rita ett fyrkant, en toalett och en soffa, haha, för resten av tiden snackade jag med micke och marcus.
sen vare so, fyy, men då satt jag med jonte marcus och enzo, men dampade på enzo för att han va störd, och störde mig, och ååh, sjukt jobbig.
sen vare lunch, soppa, hahaha och jag dog lite, för den va fett stark, och sen sprutat peter apelsinsaft över typ hela sig. haha, eller på sin arm iaf, och hela hans skjorta och hand va blöt. jag dog. de va fett kul.
sen hade vi teknik, och då vare bah jag och marcus där från vår grupp, men ja, vi snackade mest om annat, inte så mkt om arbetet (a) haha, och enzo va jobbig där me.
sen fick vi som har spanska sluta, för vi ska jobba hemma, så jag gick hem idag, med micke och fille, istället för att ta bussen, hade ändå precis missat den. men jag dog lite där också, för dom va så jävla roliga. haha, asså jag skrattade hela vägen. hahahaha sjukr roligt.
när jag kom hem läste jag johannas braiga bok, som jag har lånat av henne. den är asbra. och sen käkade jag mellis, och läste lite till.
ikväll äre dans, fett najs.
men nu ska jag tagga, och typ skala potatis. fett kul! inte, men madre ringde och frågade, och vad gör man inte för sin mamma? (a) haha skoja, men nej, annars kommer hon bara bli sur för att jag inte har pluggat eller städat mitt rum. uupsi. så pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0