tjejkväll

god natt! ska snart hoppa i säng tror jag, ska ju jobba imorn, och efter de åker jag hem till kusin och sover där. och på söndag blir det också jobb, och sen dans.
idag i skolan hade vi svenska första timmen, och de va chill, skrev bah noveller och garvade typ.
sen hade vi gympa, spelade badminton, och de suger, för jag suger, och fille gnäller, och jag vill inte spela. urtråkigt helt enkelt. sen hade vi biologi, men vi fick jobba so, eftersom vissa hade prov efter lunch, ja och sen va de lunch. vi käkade lite fort, och sen hade vi so. dom som hade prov fick göra provet, och vi som hade inlämning fick jobba med den.
och ja, meningen va ju att den skulle vara inne idag, men vi hann inte, så den blir inlämnad på måndag.
efter skolan gick jag med johannna hem. vi tog bussen till filmkedjan typ direkt, och hyrde två filmer till kvällen, och sen köpte ben&jerrys till oss, dendär half baked. vi åkte hem och började fixa till kvällen, sen bytte vi om, och käkade glass och kollade film. fett chill. sen lagade vi mat, och sen kom dom andra tjejerna. myyys. vi käkade, snackade, kollade film och hade skitkul. tack för ikväll! vi blev hämtade vid elva, och nu har jag hamnat här. och ja somsagt, ska snart sova.
kommer va fett trött imorn, buhuhuhu. men ha det soft, vi ses. kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0