torsdagkväll

hola amigos!  igår drog jag och johanna till centrum vid typ, fyra kanske. vi drog till bibblan som två muppar, och skulle chilla i soffan och läsa julia, men den va ju såklart upptagen av några andra muppar, typ fredde, babak, och typ 4 andra pers som jag inte känner. eller en liten kaxig kille som går i min skola, och en annan som jag typ.. mötte på pressbyrån och tåget hem från sofia. dom drog sen, så vi tog över soffan, och läste roliga saker i julia.
hahahaha de va en tjej som hade frågat om de va normalt att ha hår i armhålorna som tjej. man bah: eeh nej? haha fett dum.
men iaf, sen kom phille och kevin och satte sig me oss, men drog ganska fort sen.
lite senare drog vi me, och utanför träffade jag josef, och sen phille och kevin igen.
sen tog vi tåget till stan, och kollade lite stores och shit, och käkade donken (a) haha, hur mkt har inte jag käkat de nu? dåligt av mig. men sen tog vi tåget lite igen, eftersom de va fett me tid tills bion börja.
sen vid typ tio i nio så va vi på bion, och innan den börja så dog jag av garv. asså folk typ kollade på mig som om jag va knäpp, okej mitt garv är itne direkt ett av de normalaste, men ändå. haha men johanna sa fett kul saker.
filmen va fett bra, och vi sjöng me fett mkt (a) och så vare nån tjej bakom oss som typ börja dögarva varje gång en låt kom, och hon garva fett fult. hahaha, så vi garvade åt henne. fett kul.
sen höll jag på att kissa på mig när vi vänta på tåget, och så kom tre boys fram till oss, och jag bah visste att den ena hette olle, fast jag aldrig träffat han förut. är jag grym eller är jag grym?! aja, han visste tydligen att jag hette caroline också, hur han nu kunde göra de. men så stog vi och snacka me dom, och de började snöa, och sen kom tåget.
vi satt lite me dom, men sen bytte dom plats, och de gjorde även vi senare eftersom de va fett läskiga gubben som satt och snackade om johanna och han va sjukt skum.
vi fick skjuts av johannas padre från tumba, så kom hem typ vid 00:20. satte mig vid datan, men den funkade inte, så gick och la mig och kollade film istället.
idag måste jag typ skriva novell i år och dar, för den ska vara klar på måndag. jag dööööör.
nu ska jag käka lite frulle tror jag. på sängen kanske! peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0