uppsamlingsdag + stan

uppsamlingsdag idag!  vi hade nutidsorientering, som alla skolor i hela landet hade. haha, jag kunde typ inga frågor, fett svårt de va. men iaf, sen jobbade jag med matte hela förmiddagen, de va kul ett dag där asså, sen vare sjukt äcklig lunch, så de fick bli tre knäckebröd, och jag blev absolut inte mätt. sen hade jag svenska, började lite på min deckarnovell, men den suger typ. haha. sen åkte jag mickis och johanna till stan, och de va najs. vi kollade i affärer ofc, och johanna köpte en jacka, och jag köpte örhängen. sen käkade vi där också, sen åkte vi hem till tumba, kolla på dom stora, snygga killarna som spelade handboll i idrottshuset, och sen drog vi hem.
ska snart plugga lite matte kanske, jag har ju prov imorn. kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0