väldans massa m-typer här!


(dagens outfit)

hejs! idag va skolan typ kul. asså först fick vi ha fysik, för matteläraren va sjuk, så pluggade vi till provet. det gick fort och lätt och jag och johanna hade kul. sen hade vi teknik, och vi kom äntligen på en uppfinning. haha och jag sa tydligen massa kul saker, så jag och johanna skrattade sjukt mkt. haha fattade inte att de va så kul, men skrattade ändå massor.
sen hade vi engelskaprov, som va typ ganska svårt för att vara engelskaprov, men hoppas det gick bra. sen vare lunch, kycklingköttbullar och pasta, yummie. sen hade vi svenska, och skulle skriva noveller, så satt vi i super g, fast jag "myste" mest med killarna i soffan (a). haha nej men, micke såg det så iaf. men först låg jag på jonte och marcus och micke lästa bok för oss. sen drog jonte och då låg jag på micke istället och lyssnade. haha mys asså. sen lyssnade vi på min mp3, sen typ hade marcus och micke den hela tiden. men jag klarade mig. jag dansade balett också. och jag skrev ingenting på novellen, på två timmar. men jag kunade iaf lura både annette och anneli att jag hade gjort de.
och jusste, mattias marcus och micke tyckte jag såg ut som lilla my idag. haha, men hon är väl söt right? (a)
och nu funkar mattias mobil igen tydligen. fett najs. kyssar

Kommentarer
Postat av: sofia

fett söt du va idag gumman :)<333333

tihi micke va säkert fäääätt kåt dååå:O!!!!!

2008-10-13 @ 18:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0