dagens bilder!

 

haha
från musiken, så cute när dom spelar gitarr. puss på er!<3

jusste, vill ni se våran fina låttext.

när sommarn kommer blir vi glada. då tar vi fram vårt parasoll.
när sommarn kommer blir vi glada, då tar vi fram vårt parasoll.
då blir alla männskor gladaaaaaaaaa,, och livet är en rock and roll.

förra sommarn blev jag kär. och så träffa jag han här.
förra sommarn blev jag kär, och så träffa jag han här.
vi står bland massa bäääääääär, och hans tröja den är skär.

haha så jävla bäst den är asså. va tycks? och ja, den är ju såklart ännu bättre när vi spelar gitarr till, när man vet melodin liksom. vi är sjukt grymma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohhh carro, ja tror ja vet vem du tänker på gumman ;D stavas ånäs. tihi

2008-09-17 @ 22:17:39
Postat av: Caroline

svar; haha älskling nej. menaru låten? hahahah, verkligen itne han. jag gillar knappast honom, de är nog du som gör. och enzo ;)

puss på dig

2008-09-18 @ 15:48:22
Postat av: Anonym

vår låt e ju fan bäst ^^

2008-09-19 @ 12:30:15
URL: http://playmydoll.blogg.se/?tmp=17215444

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0