dansa min docka

tjena mittbena! kom hem från dansen för ett tag sen, eller, en halvtimme typ. hoppade in i duschen direkt, och sen tog jag en macka, och nu sitter jag här, in my bed, och skriver i min underbara blogg. tihi, ni älskar den, erkänn? (a).
nej men, imorn är jag ju ledig, eftersom att de är morfars begravning rest in peace morfar<3. och då kommer jag typ få iiite sovmorgon. efterlängtade kära sovmorgon. efter de kommer typ fia sova här. yihuuu. bästevän, jag älskar dig! så, imorn får jag nog tillbaka mitt vanliga nummer, alla som ville veta. tihi.
jag måste shoppa! den kanske blir en sväng till stan på... söndag. vi får se. jag fick ju min lön idag. yes.
snart blir det väl sängdags för mig tror jag. har inge bättre för mig typ. liksom, data, men.... typ, alla är fett boring on msn, och, jaa. det blir väl tv ni know. prison break i guess. ååh, ja det blir det absolut. nu blev jag jättesugen. puss på michael.
men ja, nu blir det badrummet nästa, och efter det sängen plus film. kyssen


Kommentarer
Postat av: fanny

gah gjorde ni mkt på dansen? :O:P

2008-09-26 @ 22:47:47
URL: http://fannyutanstorbokstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0