det här är en rubrik(?)

nu är jag inne igen. jag och mickis tog bussen till tumba, där vi mötte chippen, som vi hälsade lite på. sen tog vi bussen till solbo, och shoppade godis (a) sen åkte vi till tumba igen, och köpte varm choklad, och sen träffade nadja och emelie. sen tog vi bussen hem, och ringde ut nattis. vi snackade och sånt, och sen drog hon in.
jag och mickis stannade ute, och hade skojs. lite läskigt vare, typ två skumma bilar, en fyrhjuling som körde alldeles för fort, och en polisbil. allt på vår lilla gata. sen drog vi in, efter mkt snack och skratt, och nu har jag hamnat här igen.
ska snart ta en dusch, och sen bädda ner mig och kolla tv, eller film. vi får se hur det blir.
har hemkunskapsläxa tills imorron, men jag glömde boken i skolan, fast jag och sara stog och snackade om det, när vi slutade, när jag hade skåpet öppet och allt. usch vad glömsk man kan vara.
men, nu ska jag ta mig bort till duschen, och sen borsta tänderna och allt. jusste ska försöka hitta nått att ha på mig imorron också.
glöm inte att gjorde kanske går under imorron. hjääälp. puss på kinden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0