fredag-lördag

i fredags va det ju morfars begravning. typ alla grät, och jag och fia kunde inte hålla oss när morfars tvillingbror grät, fyy vad de va hemskt.
efter de åt vi i nåt såntdär hus brevid typ smörgåstårta. och sen vare hem till mormor, vi kollade massa gamla foton och de. sen spelade jag fia eric och sibbe typ spel. sen va det thaimat.
efter middagen tog jag och fia tåget hem. vi bytte om och sånt, och sen drog vi till kassmyra för att träffa enzo, där de va typ fett mkt mer folk. sen typ dissa enzo oss, och vi hittade andra kul killar som vi inte ens kände. typ, josef fredde phille babak ozzman, alex, och massa andra. haha, de va fett kul. vi va typ vid vivo mest, och gick runt och sånt. sen drog vi hem till mig fort, men då vare bah jag fredde fia phille och ozzman kvar, och sen hem till fredde, och sen taggade ozzman och fredde hem, och vi tog bussen till phille. där va vi ett tag, sen hämtade mamma mig och fia, och vi åkte hem och käkade chips och kolla film. sen somnade vi.
lördagen började med att vi vaknade sent, och gick upp och käkade frukost och de. vi bestämde oss för att gå på bio, så vi gjorde oss klara, och drog till stan sen. vi träffade phille på bussen, och sen josef och babak i tumba också, plus några andra som jag itne kände. iaf, vi tog tåget till stan, kollade lite i affärer, och sen gick vi till bion. det blev lite rörigt, och spring mellan biosar, men, sen blev det patrik 1,5 på viktoria hette den typ. haha, den va fett najs och vi garvade massor. efter filmen drog vi typ hem, och hemma träffade jag nattis mickis och natta. vi hade kul hos nattis, eftersom där vare "fest" och vi va både ute och inne, och lite hos mig också. asnajs kväll.
jag och mickis va fett taggade på fest, men... dom bangade.
iaf, nu ska jag typ sova. är fett trött. blir lååång sovmorgon imorn. haha, men aja, kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0