haha, min blogg går under.



asså jag bah bombar med inlägg typ!
haha, min blogg går under. hahahaha, ni fattar vah? fia fattar, det vet jag, hon kommer dö av garv när hon läser dehär. hahahahaha fan vad jag är kul. tihi, inte.
men iaf, jag har inget annat att göra, egentligen måste jag plugga, massor, men jag pallar verkligen inte. men snart ska jag, måste bestäma vad jag ska ha på mig imorn också, och ta fram strumpbyxor och lalala, och johanna ska vara gymnast, så vi ska sminka oss typ, fett sexigt. jag lovar. haha nej men med typ glitter och sånt you know, kanske. om jag har nåt. ja vet inte om jag har. men om jag har den röda dräkten kan jag ju ha rött läppstift till, och om jag har den blåa kan jag ha blått till. fan vad jag är smart. fett snyggt de kommer bli.
hahahahhaha skoja, jag har fan inge blått läppstift. liksom, vem har? hahaha, nu kommer fia kommentera, jag har ett, skoooooooooja, haha, så väl känner jag henne. fast nej, nu kanske hon inte gör de, eftersom jag skrev sådär, eller så gör hon så iaf, men hon tänkte iaf. jag lovar.
men, nej nu ska jag leta strumpbyxor och things, men ciao

Kommentarer
Postat av: fiaaaa

AHAHHAHAHHAhhahhahhaHAHHAHHAHHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHHA OMG!!! asså ja döööööööööööör xdXDXXXD

HAHAHha det va precis de ja tänkte skriva xD hahahahah assåå shiiit! vet du hur högt ja garva eller!?! asså grannarna typ kommer o knackar på o undrar va som e så kul för dom vill också garva så mycket :D:DD::D

2008-09-24 @ 19:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0