haha

idag på bussen, så snackade jag johanna och nattis om att tänk om man typ skulle råka döda nån, samtidigt som johanna satt och killade på min arm.
jag: tänk liksom att veta att man har dödat nån.
johanna: är det skönt? (hon menade när hon killade på mig)
jag: vaah? såg helt frågande ut?
johanna: är det skönt?
jag: hahahhahah jaha, jag trodde du menade att döda nån.
haha liksom, lät de inte väldigt mkt som att hon menade de? haha, tycker jag iaf. de va fett kul.
och sen slog jag i huvudet också, på bussen. tihi, lite smått pinsamt och ont, men de gick bra.

jusst nu kollar jag american pie 2, älskar american pie. lite smått snuskiga sådär, men dom är roliga. haha.
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0