hej korta hår

idag var jag bara i skolan halva dan, eftersom jag skulle till tandis sen. först hade vi musik, och vi fick våra låtar som vi skrev i åttan, och så skulle vi spela gitarr till dom. haha, jag dog när jag såg vår text. fyfan va kul. asså vad tänkte vi me. kommer bild sen på den, hoppas man ser. för ni måste se vad vi hade tänk skriva om innan. hahahahha, fan va roligt.
vi hade skitkul på musiken.
sen hade vi spanska, sjukt mkt tråkigare dåra, men aja. sen vare matte, och de va också tråkigt, men jag gick 10 minuter tidigare. haha, weii. hos tandis gick det fort, och sen drog jag hem.
sen när johanna slutade skolan åkte vi till södertälje och klippte oss. så, nu är jag typ korthårig. blev inte helt nöjd, men... det funkar.
men, nu kollar jag på top model, ska gå ner och fixa lite te i pausen. jag har ont i tanden, buhuhu. men, de har inte med de här att göra, haha så pussen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0