hejdå långa hår.

imorn ska jag klippa mig! jag har bestämt mig nu. inte riktigt hur, men typ, en liten bit under axlarna, sen typ lite kortare lugg, fast fortfarande sne. asså inte pann eller så. de kommer jag inte passa i. men, jag ska iaf klippa mig, efter tandis.
johanna kommer och möter mig i södertälje, och då ska vi klippa oss. tihi, jag längtar. kommer ju såklart sakna mitt långa hår, men de ska bli skönt med kort.
imorn ska jag nog till skolsyster också, och checka mitt sår i huvudet. men de ser typ bättre ut nu, tror jag. haha, hoppas.
men, nu ska jag nog bädda ner mig med mitt skurttäcke (a). tihi, och kolla prison break ofc. vi ses. imorn när jag skriver nästa inlägg, så kommer jag ha kort hår, tror jag. haha. pussen

slänger in två bilder på mig med mitt långa hår, sista gången föralltid typ.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0