hela helgen med bästevän

sofia är här! igår så åt vi middag och sånt när hon hade kommit, och satt vid datan och de. sen drog vi till filmkedjan och köpte godis, och sen hemma satte vi boss framför data och tv, och smaskade godis och hade skitmys.
idag typ... sov vi väldigt länge, och fick stressa till bussen för att hinna till jobbet.
de va rätt lungt idag, och de gick bra.
nu har jag precis duschat, och hon duschar nu, snart ska vi käka middag, och sen får vi se vad vi hittar på.
skriver typ imorn igen, pusskalas

bästevän<333


Kommentarer
Postat av: Bea

aha känner du Sofia som tränade i botkyrka förut? Tror hon har bytt till Boo.



Jag tränade i Älta iF, men nu bor jag i USA

2008-09-20 @ 18:41:25
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Bea

jag vet inte vad hon heter i efternamn tyvärr...hon e ganska liten:P hehe..

jaa usa r underbart! :D hardu varit här någongång?

2008-09-21 @ 19:42:32
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0