hemligheter är kul!

jag fick veta en sak idag. tihi, en hemlis. jag får inte berätta för nåååågon. det är hemligt, mellan mig, min bästa vän sofia, och... några andra. haha, jag älskar hemlisar, ibland.
iaf, snart ska jag jumpa in i duschen. jag ska börja duscha lite tidigare har jag bestämt, så det inte blir så sent varje kväll. sen efter duschen ska jag dricka te och titta tv. och kanske sitta vid datan lite, om jag har lust. jusste jag ska planera vad jag ska ha på mig imorn också, så det inte blir som imorse, stog vid min, mammas och systers garderob i cirka en timme, sammanlagt asså, och jag hittade ingenting. fyy, jag fick typ damp. men, sen gick det bra. typ, 10 minuter innan jag skulle gå. haha, inte bra caroline.
men, jag vet nästan redan vad jag ska ha på mig. haha, förstår ni, redan! typ rekord jue. nej men seriöst, nu ska jag nog kuta till toaletten, för jag är sjukt kissnödig, och sen ska jag duscha. ja, och sen blir det tetime som sagt.
kyss sålänge!


Kommentarer
Postat av: Johanna

fett elakt Carro =( du fattar ju att man blir sjukt jävla nyfiken när du suktas me hemslisar sådär - elakt!

2008-09-22 @ 20:17:13
URL: http://jfranzen.blogg.se/
Postat av: Johanna

fett elakt Carro =( du fattar ju att man blir sjukt jävla nyfiken när du suktas me hemslisar sådär - elakt!

2008-09-22 @ 20:17:16
URL: http://jfranzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar; tihi aa :O men ja får inte :S!

men jag älskar ju dig ändå :D<3333333

2008-09-22 @ 20:27:19
Postat av: sofia

hihi, jag veeeet(a) bästaste carro, lova att inte säga till nån nuuuuu!;D<333333333333

2008-09-24 @ 15:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0