idrott i ballerina? de kan funka!

hola! vi hade inte spanska idag, fett najs. vi har bara de två gånger i veckan. nu. lyllo oss asså. jag är såååå glaaaad!
iaf, de va nåt onödigt ni bara fick veta nu. haha, idag va skolan okej, vi hade hemkunskap första timmarna, & jag fick jobba med kenny. mmhhm, men näe, de funkade. vi gjorde korvstroganoff, inte direkt min favorit, men de blev gott.
efter de hade vi engelska typ fett kort. gjorde bah nåt papper som va rätt enkelt. sen vare lunch, men vi va not hungriga, så vi hade låååååång rast. rättare sagt 1 timme och 25 minuter. vi satt/låg på bänkarna & lyssna some music, & så va vi ute lite i regnet också. haha fan va de regnade.
sen hade vi matte, de gick bra. sen idrott. & ja, jag trodde då att vi skulle vara inne, men nej, dom gör om, så vi skulle vara ute. & jag hade bara ballerinaskor, men, tänkte att, de kan funka! meen nej, inte idag, vi skulle spela fotbollsbrännboll. de va kul, men min sko flög ett antal gånger. som tur va behövde jag bara springa utan sko en gång, ett typ halvt varv. haha. dom andra gångerna va jag på uteplan. tihi. men, ja, sen blev det vanlig fotboll dom 20 sista minuterna. ¨
sen slutade vi för dagen. mötte nattis på busshållsplatsen, & vi åkte hem tillsammans. nej nu ska jag ner & hämta macka eller nåt, har inte ätit mellis ännu. pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0