jag älskar oss


idag vare skolfoto! vi hade sporttema, som ni säkert ser (a) jag blev fett sur för jag fick stå högst upp, och min dräkt syns ju inte ens. då vare fett onödigt att jag hade den.  ååh, damp. men iaf, det blev bra. vi är fett snygga, älskar oss<3.
ja, resten av dagen var ju vanlig, vi hann knappt äta lunch eftersom vi var tvugna att fixa oss. jag lovar att mitt egenfoto blev fuckat. asså jag kände de på mig, för han typ tvingade mig att le, och då ser jag miffad ut. tack så jävla mkt. ååh, jag hatar självporträtt.
men iaf, 9C är bäst. pussen


Kommentarer
Postat av: Anonym

hallååååå :O! ofta du skulle stå längst bak! fett sur ja blir nu! du skulle sitta jue! eller typ stå där hockey geeksen ståååååår! man måste ju se din fett seeexiga dräkt :O! :@

2008-09-25 @ 20:57:21
Postat av: Emilia

vad bra det blev! :)

2008-09-26 @ 15:41:15
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0