jag [hjärta] rosa



hola! jag ska snart hoppa in i duschen, klockan är ju redan nio. sen ska jag checka kläder tills imorn, som kommer ta år och dar, och sen ska jag nog dricka te och chilla framför tv:n. myspys (a). syster har plattången hos sin pojkvän fortfarande, och den andra är sämst, men sa till mamma att jag vill ha en egen, som jag kan ha helt för mig self. haha, en rosa kanske (a). jusste, så vill jag köpa ny mobil också, någon som kan tipsa om en bra och snygg?
imorn har vi hemkunskap, fett najs. jusste typ sista gången ska vi baka bröd, helt själva, utan recept!  liksom ofta jag kommer klara det. buhu, fett svårt jue. haha, jag suger.
nej men nu ska jag duscha, ses later, kyssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0