jag lever!

jorden gick inte under! tack och lov, haha.
idag var iaf en najs dag i skolan typ. först hade vi hemkunskap, och jag jobbade med mickis. de va okej, och vi gjorde fiskburgare. dom blev typ fett goda. sen hade vi engelska kort, och sen lunch. vi åt lite, och efter lunchen va det matte. vi jobbade inte så mkt, genomgången blev liksom 45 minuter lång, och sen jobbade vi typ fett dåligt sista kvarten.
sen hade vi idrott, jag sara mickis och johanna tappade bort oss på orienteringen. uupsi, de va läskigt.
sen slutade vi, och jag johanna och nattis åkte till stan. de hade hänt nån olycka nånstans, så tågen blev inställda, så vi tog bussen till huddinge sjukhus, och sen tåget därifrån, flemingsberg.
vi checkade runt i stan, och nattis och johanna köpte presenter till mickis. sen käkade vi donken, och sen köpte jag present till mickis och sen en typ... ett typ linne slasch en tunika. haha, de va halva priset, så den kostade bah 75 kronor.
aja, sen taggade vi hem.
nu ska jag hoppa in i duschen, och sen sätta mig framför tv:n och kolla. kanske sätta på en film, blonde amition
ska nog dricka te också. puss på munnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0