klockan sent

tudiiiiluu. nu ska jag nog hoppa i säng snart. har fixat lite med mina pengar, kollat hur mkt jag har och sånt, och nu har jag bestämt mig för att skriva kassabok, så jag håller lite ordning på mina pengar. dom bara flyger iväg.
jag har iaf bestämt mig att imorron innnan dansen ska jag köpa ett svart naglack. de är ju trendigt i höst med mörka naglack, som tex lila, svart och blått, m.m. så, nu ska de inhandlas för min del. kanske hittar nåt annat också (a)
men måste hålla koll på pengarna nu, ska ju köpa present till johanna snart också.
men nej, nu måste jag borsta gaddarna, kolla vad jag ska ha på mig imorn, och sen kanske, kanske bädda ner mig i systers säng, eftersom hon inte är hemma (a) jag gillar den mkt bättre. tihi. ååh jag har fått massa myggbett på fötterna. hatar dom. dom kliar som bara den just nul. men nej, de va onödig fakta, puss

"i want my money where i can see them, hanging in my closet" / carrie bradshaw, sex and the city.
btw, kollar på de nu. och aa, så vill man ju ha de. men... måste spara nu också. jag är liksom inte gjord av pengar, tyvärr, men.. kommer nog shoppa betydligt mer nu när jag får lön och allt (a).


Kommentarer
Postat av: Mikaela

hahah carro kom på en sak...Du skulle fan passa as mkt som sån där som snackar mode ^^ eller en kändis? för du vet ju fan allt om mode xD Älskar dig<3333

2008-09-11 @ 18:37:04
URL: http://playmydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0