kommentera!

 

ni måste kommentera! vilken dräkt ska jag ha imorn på skolfotot? för alla som inte vet så har vi sporttema, så ni inte tror att jag är knäpp i huvudet som tänker ha värsta konståkningsdräkt på skolfotot. HAHHAHAHA fett cp isf, om man inte har nå tema asså, och kommer så. tihi. men, säg ärligt vilken! jag gillar nog bäst den röda, den känns lite mer, fin typ. den blåa känns tråk. asså måste nästan fota min rosa och lägga in. jag bara dör för den så fin som den är. men den är too small, tyvärr. men aja, kommentera vilken! nu! pussen

Kommentarer
Postat av: Anonym

den rödaa babyyyyy:D

2008-09-24 @ 19:14:07
Postat av: Karin

Den röda lätt haha, den blåa ser för vanlig ut

2008-09-24 @ 23:07:55
Postat av: Karin

Den röda lätt haha, den blåa ser för vanlig ut

2008-09-24 @ 23:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0