lördag

idag vaknade jag typ vid ett, och gick upp och käkade frukost och de. sen lånade jag sibbes data, och laddad över musik till mobilen, eftersom limewire inte finns på min data, och den dampar om ja laddar ner de. uupsi. sen har jag kollat film, och suttit lite vid datan. skulle vart med johanna idag, men för de första så dampade min mobil loss, och den stängdes av och sattes på av sig själv, och sen så hann vi inte. så, jag har mest chillat idag. det regnar ju så jävla mkt, så man har ingen lust alls att gå ut heller. nu ska hoppa in i duschen. imorgon blir det jobba hela dan, och sen dansa. puss

                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0