måndagen

tjenix! skoldagen idag var okej. mattelektionen va långtråkig, och jag jobbade inte så mkt, men ändå. sen hade vi teknik, och vi skulle va i grupper, och komma på en uppfinning till brobel. jag va med marcus karin och mickis.sen hade vi engelska och vi jobbade lite i boken och sånt. eller, vi läste typ en text och sen skulle vi snacka vad den handlade om. de vah komma på en uppfinning till broblätt. sen vare lunch, köttbullar och makaroner. fick fett ont i magen, de är nåt skumt med skolans mat.
sen hade vi två timmars svenska, och jag sara johanna och mickis satt själva i grupprummet och skrev noveller, de gick väl sådär, vi skrattade mest. haha. asså shit vad vi kommer bli gamla.
snart ska jag typ tagga till tumba, om nattis vill henka på. jag måste köpa smink. men ja, thats all for now, pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0