me <3 glass

jag har varit sugen på glass, sååå länge. asså, det var typ år & dar sen jag åt det. eller nej, för vet ni vad jag hittade i frysen när jag kom hem? GLASS. såndär tallriksglass, vanilj med typ chokladkross. asså mums. så, jag tog en skål med glass, & satte mig & kollade på top model. fast nu dricker jag té, & kollar fortfarande på top model.
iaf, i skolan idag gick det inte bra med min novell, jag skrev typ megalite, & kom inte på nånting. shit asså. & johannas är grym, fast hon mest bara har börjat. asså de är som värsta proffsnovellen, jag lovar. hon är bäst.
jusste, hon ska typ lägga ut en novell på sin blogg, som hon har skrivit förut. så spana in hennnes blogg:
http://jfranzen.blogg.se/
nej det var allt, vi ses§


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahah aaww :D:D Men hahaha din e MINST lika bra Carro :O ja LOVAR asså :O min e inte SÅ bra som du får de att låta xD så människor tänk på att Carro är bra på att överdrivca ;D xD hahahaha <3

2008-09-01 @ 17:11:38
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0