min blogg funkar.

asså, den va typ paj! asså kunde liksom inte logga in, stog att de va fel e-postadress eller lösen, men har alltid haft dedär förut. sen bytte jag lösen, och skrev in min gamla e-postadress, och då funkade de. najs, men skumt.
iaf, dagen var typ min.... otursdag. asså, imorse så satte jag på mig skon på fel fot, haha, mest trötthet tror jag, men iaf, sen dagen var väl okej och allt gick bra. vi hade ingen idrott så vi fick sluta en timme tidigare. jag snackade med kusin på vägen hem i telen, och allt va chill. tills jag kom hem och märkte att jag inte hade några dörrnycklar. daaaaamp. och mickis och nattis va ju inte hemma eftersom dom inte hade slutat. så jag satt därute och snackade med kusin i ca en timme, och åt äpple från vårt träd. haha, och pluggade liiiiite. sen iaf, så satt jag där på trappan, och jag hade mitt busskort i fickan. sen hörde jag att något ramlade, och kollade under altanen och de, och då låg de där. mitt busskort!!
asså gud, och det ligger där fortfarande. har iiingen som helst aning om hur jag ska få upp det. buhuhuh. shit asså. oturigt värre asså. aja, sen kom nattis och mickis hem, och jag fick följa me dom in. weeei. vi käkade mackor och snackade hos nattis, och sen drog vi hem. så, nu ska jag ner och hjälpa pappsen med pannkakorna. gissa vem som besämmt mat?! (a) kyss

Kommentarer
Postat av: Kusin

Haha sötnos älskar dig! Haha åt inte du pannkisar i söndags också ;)? Busiiiiiss! HahAHHA fett mycke ja garva när du bah: MITT BUSSSKOOOORT!!! Pussgurka på dig! Ses på fredag :D<3333333333333

2008-09-24 @ 18:33:34
URL: http://sofialindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0