mitt huvud blöder

skolan idag var okej! vi hade uppsamlingsdag, och förmiddagen var bara matte. den gick rätt fort, fast jag hatar matte. haha, jag jobbade 11 tal, på tre timmar. inte konstigt att de gick fort. snackade ju typ bara. inte bra caroline!
efter lunch va det so, och jag johanna sara och mickis satt själva i träslöjdsalen och jobbade. haha, det var roligt, och jag och sara höll på att kissa på oss ett x antal gånger, eftersom vi var kissnödiga och skrattade sjukt mkt. tihi, men vi klarade oss.
efter skolan åkte jag direkt hem, och la mig i sängen och kollade prison break. sen somnade jag. jätteskönt.
sen tog jag bort mitt plåster från huvudet, och då började det blöda. uuupsii. not good, men syster plåstrade om de, och när madre kommer hem ska hon checka läget där under håret.
just nu kollar jag på top model, och dom fotas med barn, ååh dom är så söta. barnen asså. jag skulle vilja ha en söt liten treåring här hemma asså. jag är liksom yngst. haha vem bryr sig? ingen, så nu ska jag sluta skriva, ses, peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0